
Ulubione tematy: pejzaże, historyczne miasta, podróże, lifestyle, piękne miasta Francji i Europy, portrety.
Jak zająłem się fotografią?
W kwietniu 2011 założyłem konto na Instagramie i od razu stałem się uzależniony od fotografii. Codziennie publikuję 1-3 zdjęcia na moim profilu. Najczęściej robię je podczas spacerów i podróży biznesowych.
Lubię długie spacery, podczas których odkrywam nowe kadry, czasem szukam sposobu ich podkręcenia. Chcę pokazać artyzm i dzielić się nim.
Cechy stylu
Zwykle zdjęcia są robione spontanicznie, bez wielkich przygotowań i obrabiane na smartfonie. Chcę pokazać na nich obfitość tego, co widzę.
Kolory są żywe, czasem z lekkim nasyceniem. Szukam odpowiedniego naświetlenia, naturalnych perspektyw, odbić, żeby wzmocnić obraz. Na zdjęciach natury unikam pokazywania jakichkolwiek znaków człowieka. Bardzo lubię starą architekturę.
Ostatnio maluję dużo portretów.
Czym fotografuję: Huawei P30pro smartphone, Fujifilm X100T i ukochane Fujifilm XT4.

Wierzy, że teksty potrafią zmieniać świat i kształtować naszą rzeczywistość. Wcześniej związana z magazynem Wysokie Obcasy Praca, współpracowała z magazynem Res Publica Nowa i publikowała teksty w czasopismach naukowych.
Przez kilka lat pracowała w publicznych instytucjach kultury zajmując się wyzwaniami związanymi z digitalizacją oraz angażując się w działania na rzecz otwartości i dostępności kultury. Należy do rady doradczej Fundacji Inspiring Girls Polska.

Fotografią zawodowo zajmuje się od 1966 roku. Jako asystent fotoreportera podjął wówczas pracę w Centralnej Agencji Fotograficznej. W latach siedemdziesiątych pracował jako fotoreporter w dzienniku „Głos Pracy”, potem w tygodnikach „Sportowiec”, „Literatura” i „Kultura” oraz w miesięczniku „Magazyn Rodzinny”, gdzie również był kierownikiem działu.
Od połowy lat dziewięćdziesiątych dokumentował przemiany ustrojowe w Polsce i na terenie republik dawnego ZSRR jako fotokorespondent światowych agencji: AP, Agence France Presse (AFP). W 1992 roku został zastępcą kierownika działu fotograficznego i fotoedytorem „Magazynu Gazety Wyborczej”. W 1997 roku przeszedł do pracy w dzienniku „Rzeczpospolita”, a potem do tygodnika „Polityka”, gdzie był kierownikiem działu fotograficznego.
Ma na swoim koncie wiele wystaw oraz autorskich albumów fotograficznych.
Jest członkiem Związku Artystów Fotografików, i Klubu Fotografii Prasowej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich oraz przewodniczącym Sekcji Autorów Dzieł Fotograficznych i członkiem Zarządu Stowarzyszenia Autorów ZAiKS
Był jurorem wielu konkursów prasowych.


W 2011 r. Philippe założył bloga Instagramers.com i sieć Instagramers Network, najważniejszą społeczność fanów Instagrama na świecie. Instagramers lub #Igers zrzesza miliony członków w ponad 500 miastach w ponad 80 krajach. Ponad 500 mln zdjęć jest już oznaczonych #Igers – to jeden z najczęściej używanych hashtagów.
Philippe Gonzalez pracuje także jak ambasador marek takich, jak AC Hotels by Marriot, Heineken czy Leica w Hiszpanii. Jest konsultantem cyfryzacji, mówcą, opublikował 5 książek. Można go śledzić na Instagramie - @philgonzalez – i na Linkedin.

Organizator spotkań, instameetów, photowalków, warszatów, wystaw i nietypowych inicjatyw związanych z fotografią mobilną. W projektach związanych z Instagramem i fotografią mobilną współpracował między innymi z National Geographic Channel, LG Global, Visit Spain, Haut Garonne Tourisme, Visit England, ING Bank.
Dla Jarka największą wartością w społeczności mobilnych fotografów jest możliwość dzielenia się pasją, wiedzą i organizowanie wydarzeń połączonych z sesjami fotograficznymi w znanych i mniej znanych miejscach. Aktualnie na Instagramie znajduje się ponad 2,2 mln postów z hashtagiem #igerspoland. W Polsce działa 20 miejskich i regionalnych grup Igers, których członkowie organizują wiele wydarzeń.
Profil Instagram @jaroslaw_marciuk strona www.igerspoland.


Na co dzień zarządza wizerunkiem urządzeń mobilnych marki Samsung, dbając o budowanie nowoczesnej, otwartej na odbiorców komunikacji. Ceni sobie nieszablonowe podejście, kreatywność i umiejętność wychodzenia poza utarte schematy.

Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i rynku mediów. Wieloletni dziennikarz oraz redaktor naczelny wiodących polskich gazet gospodarczych, m.in. Gazety Prawnej, Pulsu Biznesu, tygodnika Newsweek Polska; współtworzył rynek nowoczesnych mediów biznesowych w Polsce.
Od lipca 2009 roku jako Członek Zarządu Kulczyk Holding odpowiada za nadzorowanie obszarów komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, marketingu oraz public affairs. Absolwent Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Studiował także w prestiżowej, międzynarodowej szkole liderów biznesu IESE Business School przy Uniwersytecie Navarra w Barcelonie oraz w Wyższej Szkole Bankowości i Ubezpieczeń w Warszawie.
Członek Rady Ładu Informacyjnego przy GPW w Warszawie oraz Rady Programowej Akademii Liderów Rynku Kapitałowego. Członek Rady Fundacji Forum Obywatelskiego Rozwoju. Członek Rady PKOl, Członek Rady Uczelni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Członek Executive Education Advisory Board Akademii Leona Koźmińskiego. Prezes PGA Polska.
